Naslovnica » stariji članci

TEATAR KVARTArt

teatar kvartaRT

Projekt “Teatar kvarta” zamišljen je za volontersko uključivanje stanovnika našeg kvarta različitih vještina i znanja u stvaranje nove kazališne predstave. Na predstavi će se raditi u razdoblju od 11. 2. do 12. 4. 2013. kada bi se trebalo dogoditi premijerno uprizorenje.
Ukratko, povezujemo ljude, potičemo njihov talent i ideje, s ciljem da “obični ljudi” stvore predstavu za “obične ljude”, s temama iz našeg okruženja. Djelatnici Narodnog sveučilišta Dubrava – Dječjeg kazališta Dubrava će, kao mentori, voditi zainteresirane kreativce u stvaralačkom procesu i uvesti Vas u čarobni svijet kazališta.

U projektu sudjeluju:

  • Ana Badanjak
  • Luka Jednak
  • Helena Duplić
  • Goran Vilupek
  • Davorina Bakota
  • Smiljana Baran
  • Štefanija Šimunić
  • Melanija Krklec
  • Iva Hohnjec
  • Jelena Lovrec
  • Sanja Feratović
  • Ivana Bilić
  • Snježana Živčić
  • Blaženka Levak
  • Ksenija Schmidtbauer
  • Kristina Ambroš
  • Hrvoje Zovko

 

SVE VAM JE BESPLATNO!!!

 

Lajkajte nas na fejsu :) www.facebook.com/TeatarKvartArt

dnevnik…

_____________________

02.02.2013. Održali smo prvu audiciju Teatra kvarta gdje se prijavilo 15 osoba.

09.02.2013. Održali smo drugu audiciju sa 18 osoba različitih interesa i znanja te dobi

10.02.2013. Vijeće je razmotrilo sve kandidate koji su se prijavili  te smo odabrali 16 osoba za sudjelovanjeu projektu. Članovi vijeća bili su Leo Vukelić, voditelj Dječjeg kazališta Dubrava i voditelj projekta, Vlatko Panić, tajnik Dječjeg kazališta Dubrava te Tatjana Lisac, koordinator projekta. Starosna dob osoba koje sudjeluju u projektu kreće se od 18 do 71

13.02.2013. Održali smo prvi radni sastanak sa sudionicima projekta. Maja Kovač, dramski pedagog napravila je nekoliko dramskih vježbi kroz koje su se svi opustili i upoznali

16.02.2013. Održali smo novi sastanak koji je bio posvećen razradi ideje i smjera rada uz pomoć voditelja kazališta Lea Vukelića. Sudionici su izrazili svoje mišljenje i ideje o situaciji u Dubravi te o tome što bi i kako oni voljeli raditi.

Nakon toga krenuli smo s redovnim probama dva puta tjedno po dva sata na kojima voditelji rade dramske i likovne vježbe te se kroz improvizacije stvara materijal za rad i predstavu.

20.02.2013. Probu su vodili Leo Vukelić i Vlatko Panić te su kroz različite improvizacije usmjeravali sudionike u radnom procesu.

23.02.2013. Maja Kovač je sa sudionicima radila sat o superjunacima koji spašavaju Dubravu od raznih oblika nepravde. Svi su napisali i odglumili zamišljeni dan vlastitog superjunaka. Iz dobivenih tekstova dobio se materijal za razradu predstave.

26.02.2013. Imali smo radni sastanak sa svim voditeljima kako bi se točno odredio željeni smjer i sadržaj predstave te smo odlučili koje ciljeve želimo postići kroz kazališnu predstavu. Ono što želimo postići je pozitivno djelovanje na gledatelje i poticanje na akciju i aktivno rješavanje aktualnih problema u zajednici.

27.02.2013. Zamišljeni koncept smo predstavili svim sudionicima. Složili su se s tim pristupom i temom pa smo kroz dramske vježbe nastavili s razvijanjem koncepta uz pomoć dramske pedagoginje Maje Kovač. Na kraju sata, sudionici su dobili zadatak da donesu 3 predmeta – jedan koji predstavlja njihovu prošlost, jedan njihovu sadašnjost te jedan željenu budućnost.

02.03.2013. Timu voditelja se pridružila i scenografkinja Iva-Matija Bitanga koja je kroz svoje znanje i iskustvo usmjerila sudionike prema vizualnom aspektu predstave i zadala svima različite zadatke pomoću kojih će osmisliti scenografiju, rekvizite i kostime. Sudionici su također predstavili svoje predmete prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.

06.03.2013. Na probama nam se pridružila i Diana Osmanović, voditeljica Dramskog studija kao pomoć Maji Kovač u dramskom vodstvu sudionika. Sa sudionicima su radile vježbe razvijanja intuicije, pamćenja te razvijanja kreativnosti i mašte.

09.03.2013. S nama na probi je ponovno bila Iva-Matija Bitanga koja je grupu vodila kroz vizualni dio predstave i Diana Osmanović koja je sa sudionicima radila različite dramske vježbe koje su se temeljile na njihovim osobnim pričama i iskustvima.
Nakon probe, održali smo sastanak sa svim voditeljima i donijeli odluku o podjeli sudionika u dvije grupe –  glumačku i likovnu, prema njihovom odabiru i željama. Uveli smo i dodatni termin za likovnu grupu. Glumačka grupa će uz pomoć mentorica Maje Kovač i Diane Osmanović nastaviti s dramskim vježbama i razvijanjem predstave. Likovna će grupa uz pomoć mentorice i scenografkinje Ive Matije Bitange početi s radom na vizualnom dijelu predstave uključujući scenografiju, rekvizite, kostime, vizual plakata i letaka te ostalo.

13.03.2013. Maja Kovač je održala probu sa sudionicima koji su se odlučili za glumu na kojoj je, kroz dramske vježbe, zadatke i improvizacije, radila na razvijanju predstave.

15.03.2013. Iva-Matija Bitanga održala je prvi samostalni sat sa sudionicima koji su se odlučili za likovnu grupu gdje je radila na razvijanju scenografije i rekvizita za predstavu.

16.03.2013. Na današnjoj probi Maja Kovač i Diana Osmanović sa sudionicima su radile improvizaciju smještenu u starački dom s prisjećanjem na događaje iz života. Kroz improvizacije dobilo se mnogo zanimljivih scena koje će biti uvrštene u predstavu.

20.03.2013. Diana Osmanović podsjetila je sudionike na njihove superheroje koje su ponovo prošli te nadopunili njihov dan prikladnim tematskim songom.

23.03.2013. Postavljen je uvod u predstavu. Maja je istražila povijesne činjenice o Dubravi koje će se koristiti u predstavi. Svatko je imao zadatak kroz svoje iskustvo i doživljaje dopuniti taj uvod. Odabrane su scene koje će se postavljati te su podijeljeni likovi.

26.03.2013. Nakon što je određen fiksan koncept predstave nastavilo se s radom i probama u tom smjeru. Na probi su se definirale određene stvari te se uvježbavale izabrane scene za predstavu.

27.03.2013. Održan je sastanak s polaznicima likovne grupe te je dogovoren komcept za kostime i scenografiju te plakat, letak i pozivnicu. Likovna grupa se ponovno pridružila probama kako bi pravodobno mogla raditi i reagirati te prema potrebi uvoditi promjene. Sa svim sudionicima su se nastavile uvježbavati scene izabrane za predstavu.

28.03.2013. S obzirom da se premijera bliži probe su se zahuktale. Ozbiljno se radilo na odabiru, „čišćenju“ i korigiranju scena.

03.04.2013. Scenoslijed je postavljen te su se uvele zadnje korekcije. Osjeća se pritisak i nervoza zbog premijere koja je udaljena samo tjedan dana. Žurno se pišu i uče tekstovi te ponavljaju scene.

06.04.2013. Rade se zadnje korekcije i upute za određene scene. Radi se muzika i tekst za song te ostali glazbeni brojevi.

08.04.2013. Dovršava se scenografija i kostimi. Ne preostaje ništa drugo nego vježbati song, ponavljati tekst i raditi progone. I onda sve opet iznova.

10.04.2013. Izrađuju se cigle s natpisom „Teatar kvartArt“ kao suvenir za publiku. Postavlja se rasvjeta te se rade progoni sa tonom i svjetlom. Predstava je postavljena i spremna za sutrašnju izvedbu.

11.04.2013. Održana je generalna proba. Sve je usklađeno i na mjestu. Sve je spremno za svečanu izvedbu koja se održava u 20 sati. Slomite noge!

Inicijativa “Teatar kvarta” nastoji uključiti stanovnike našeg kvarta različitih vještina i znanja u stvaranje nove kazališne predstave u razdoblju od 11. 2. do 12. 4. 2013. Ukratko, povezujemo ljude, potičemo njihov talent i ideje, s ciljem da “obični ljudi” stvore predstavu za “obične ljude”, s temama iz našeg okruženja. Djelatnici Narodnog sveučilišta Dubrava – Dječjeg kazališta Dubrava kao mentori će Vas voditi u stvaralačkom procesu i uvesti Vas u čarobni svijet kazališta.

Inicijativa se ostvaruje zahvaljujući financijskoj potpori Regionalne zaklade za lokalni razvoj “Zamah” u sklopu decentraliziranog modela financiranja Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva pod nazivom “Naš doprinos zajednici”.

zamah.hrzaklada.civilnodrustvo.hr